Uhelné sklady UHLÍ AGRO
Reklamační řád
1) Pokud kupující zjistí jakýkoliv nedostatek u realizované dodávky týkající se množství
nebo kvality dodaného zboží, oznámí to nejpozději do 24 hodin prodívajícímu.
2) Se zbožím u kterého je uplatněna reklamace nesmí být manipulováno a musí být ponecháno na místě, kam bylo zástupcem prodejce složeno a to do doby než zástupce prodejce provede kontrolní ohledání zboží. Nejpozději do 48 hodin.
3) Reklamace kvality zboží probíhá pole katalogu zboží vydaného výrobcem s tím ,že
podíl podsítného a prachu se posuzuje procentuelně k celému objemu dodávky zejména v případě skládání zboží pásem.
4) Kupující je povinen uskladnit palivo tak aby nebyly vytvořeny podmínky pro
samovznícení paliva. Za případné samovznícení nenese dodavatel odpovědnost
5) V případě reklamace na množství má právo kupující na odvezení a převážení zboží
na váze ze které bylo expedováno. V případě, že se prokáže reklamace jako
neoprávněná má prodávající právo na úhradu nákladů spojených s reklamací
kupujícím .